Представляємо Габріеллу Креспі
Художник, дизайнер і послідовник Золотої години

Габріелла Креспі не була звичайною міланською музою. Вона була красивою, так, але вона також мала те, що інші творці люблять називати оком : спосіб дивитися на речі та робити їх чудовими.

Це почалося з серії об’єктів мистецтва , які вона зробила для своїх подруг наприкінці 1950-х років: маленьких оксамитових сувенірів на пам’ять, на яких вона тиснула фрагменти віршів. Як і багато інших чудових моделей Креспі, вони мали залишатися приватними, але коли Крістіан Діор дізнався про них, він благав Креспі продавати їх у своєму флагманському магазині в Парижі, побачивши в них якусь повсякденну привабливість, якої бракувало світу. від кутюр.

Це якість, яку вона продовжувала б розвивати в наступні роки. У той час як ікони минулих десятиліть віддавали перевагу строгим лініям і строгим одягам, Креспі хотів створити стиль, який був би пишним, життєвим і живим.

Ті, які нас цікавлять сьогодні, відомі як Bohemian '72 Collection.  Компіляція лоуш, вигнутих лежаків, які обіцяють принести тепло тропіків у дім.  

«З Богемією я хотів створити будинок сонця», — написав якось Креспі.  Простір, у якому навіть у найгірші дні відчувається тепло. І де царювало природне світло.  

Для цього їй довелося б відмовитися від звичайних матеріалів із латуні та каменю, віддавши перевагу органічним текстурам, таким як бамбук, ротанг і солома. 

Освоїти їхні численні рухи виявилося б складною роботою. Кожну ротангову пальму потрібно було розпарити приблизно до 100 градусів, перш ніж згинати навколо вільної форми. І все ж Креспі не вірив у зрізання кутів, започаткувавши дивовижний звивистий стиль меблів, у якому купи багатого матеріалу згорталися шар за шаром. 

«Я хотів створити будинок сонця. Я не міг не зробити це з ротангом і бамбуком, матеріалами, які поєднують міцність і гнучкість, тепло м’яких тонів і здатність проходити крізь світло».

Габріелла Креспі

Звивисті форми основи створені, Креспі почав працювати над м’якими сидіннями. У той час культура лаунжу з низькими посадками була в повному розквіті, але Креспі подумав, що можна піти далі, розташувавши подушки під кутом 115 градусів, щоб надихнути ситтера зануритися в нові ритми та перспективи . Можливо, спостерігаючи, як хмари ганяються по небу. Або так, як процвітала бургенвілла над головою .

Досить легка, щоб її можна було винести на вулицю в яскравий літній день, колекція Bohemian '72 Lounge позбулася останніх залишків формальності, за якими працювали італійські лаунжі; відкриваючи нову еру м'якості, поблажливості та стилю.

На жаль публіки, колекція була доступна лише для приватних клієнтів у той час — можливо, через інтенсивну майстерність, яка була використана в кожному творі.

І все ж ми приносимо хороші новини на цьому фронті. У співпраці з маєтком Crespi колекція Bohemian '72 Lounge Collection була сумлінно перевидана майстрами сучасної ностальгії в Gubi . Серія розкішних меблів і освітлення, які обіцяють вписати тепло в проміжки, водночас пропонуючи портал у царство літа, сонця та стилю Crespi.







Міланський звіт про тенденції 2022